5 Kasım 2023 Pazar

Yazmaya Geri Döndüm


Çok uzun zaman oldu yazı yazmayalı. Uzun bir yazı ile değil de daha kısa ve kendimi ifade edebileceğim bir yazı ile tekrar yazmaya başlamak istiyorum. Bunca zamandır neler yaptığımı anlatıp, bundan sonra da neler yapmayı planladığımı kısaca yazacağım bu yazıda. 

Dönüp geçtiğimiz 2-3 seneye baktığımızda çok yoğun gündemler yaşadık maalesef. Özellikle Covid salgını hayatımızı ciddi anlamda etkiledi. Bu süreç yaklaşık 2 sene sürerken ben ikinci kez baba oldum. Hatta eşimin hamileliğinin 7ci ayında ailece covid geçirdik. Doğuma 1 ay kala ise kadın doğum doktorumuz ciddi bir rahatsızlık geçirdi. Birbirini tetikleyen bir çok şey yaşadık özetle. Ve ben bu dönemde spor ile her zamanki kadar hatta daha derinden iç içe olsam bile, yarışmacı kimliğim ile değil,
antrenör ve akademisyen kimliğimle iç içe oldum. 

Marmara Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesinde Spor ve Sağlık bölümünde yüksek lisans eğitimime başladım. Hatta şu dönem bitirmek üzereyim. Bu eğitim ile beraber aynı zamanda NeoAuvra Solutegenic şirketinde Ar-Ge departmanında Spor Bilimci olarak çalışmaya başladım. Yaklaşık 2 senedir, antrenörlük ile beraber bu iş ile de ilgileniyorum. 

Bu süreçte değişen o kadar çok şey oldu ki hangi birisini yazsam diğeri eksik kalıyor. Ama ana başlıkları unutmadan yazmak istiyorum. Mesela benim hayatımı değiştiren şeylerden birisi de Mill sporcumuz Gültiğin Er'in Yüz Bin Koş spor kulübüne gelmesi oldu. O kulübümüze geldikten kısa bir süre sonra onun antrenörlüğünü yapmaya başladım. Mükemmel bir antrenörlük tecrübesi yaşadığım bir 6 ay sonrası hedefimiz olan Olimpik Kadro'ya girmesini sağladık. Sonrasında ise İspanya macerası başladı Gültiğin için. Bu sebeple ben aktif olarak onun antrenman programını hazırlamayı bıraktım ve şuan Zekeriya hoca ve Roberto ile beraber İspanya'da Olimpiyat hazırlıklarını sürdürüyor. Bense özellikle Türkiye içerisindeki Milli Takım kamp ve yarışlarında yanlarında yer alıp, Milli takım antrenörlük görevime devam ediyorum. 




En son ve en taze gelişme ise, NeoAuvra şirket olarak Amerika operasyonlarımız başladı. Ben de 2023 Ocak ayından itibaren düzenli olarak Amerika'ya gelmeye başladım. Fakat işlerimizin yerinde takibi ve operasyonlarımızın ilerlemesi adına artık Ekim ayı itibari ile Amerika'da yerleşik hayata geçtik. 

Tabii ki YBK olarak faliyetlerimiz son hız devam ederken ben de Amerika "USAT" Triatlon antrenörlük eğitimlerini almaya başladım. Önce başlangıç seviyesi artından da 1.Kademe antrenörlük eğitimlerini tamamladım ve sertifikalarımı almaya hak kazandım. Bunu yazarken şunu farkettim, pandemi döneminde aldığım World Triathlon 1.kademe eğitimi yazmayı atlamışım =). Dediğim gibi çok uzun zamandır yazmayınca o kadar birikmiş şey var ki, hepsini tek yazıda yazmam imkansız. Bunu böylece paylaşıyorumsizlerle, ama artık düzenli yazmaya başlayacağım, ben de özledim =) 


En kısa zamanda görüşmek üzere. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder